HTML

Alba Volán ahogy Én látom!

Ez a blog az Alba Volán jégkorong csapatáról szól úgy, ahogy Mi látjuk. Kielemezzük a meccseket, a szurkolást, a csapattal kapcsolatos híreket és fejleményeket. Mindenről véleményt írunk és nem próbálunk pártatlanok maradni. Szeretettel üdvözlünk mindenkit, aki úgy dönt, olvassa irományainkat. Várjuk a véleményeket és kritikákat bármilyen formában.

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Alba Volán hokirajongó: Igen, el kell ismerni, az utóbbi meccseken, de főleg a tegnapi Ljubljana elleni meccsen - amit élő... (2011.01.03. 21:42) Szar sorozat
  • M.Ádám: Sziasztok! A legelején had szögezzem le hogy senkit és semmit nem minősítek a hozzászólásommal. P... (2011.01.03. 14:23) Szar sorozat
  • benö51: Most érkezett el szerintem a tavalyi szlovén csapatok által képviselt effektus. El kell kezdeni s... (2011.01.03. 07:17) Szar sorozat
  • jutti87: Először is! Örülök, hogy megemlítetted, hogy újra írod a blogot. Vissza olvastam egy-két írásunkat... (2010.12.28. 13:57) Hiányozni fogsz Nathan!
  • Raon: Rex, lassan visszatérhetnél, kezdődik a szezon. :) (2009.08.29. 22:17) Csicsóról nevezik el a Fehérvári Jégcsarnokot
  • Utolsó 20

Hiányozni fogsz Nathan!

2010.12.12. 18:30 Rex

 Direkt nem írtam meg ezt a cikket azonnal, mikor megtudtam, hogy Nathant elküldték, aludtam rá egyet, de így sem gondolom másképp. Szerintem ez egy hibás döntés volt, mind szakmailag mind emberileg! Nathan rég óta a Volán játékosa volt és nem volt rossz, egyáltalán nem volt rossz, csak ez nem volt élete szezonja. Támogatni kellett volna, hogy kijöjjön ebből a gödörből és motiválatlanságból. Ennek ezer és egy oka lehet, de ebbe most ne menjünk bele. A lényeg, hogy így is vannak nála jelenleg a Volánban sokkal gyengébb játékosok, jóval gyengébb formában mint Ő volt. Egyszerűen nem értem a döntést. Elismerem, nem termelte úgy a pontokat mint az előző de különösképpen első Volános szezonjában, de tudnék még mondani jó pár játékost aki szintén így van ezzel. Amúgy meg, ha a válogatottra gondolunk, akkor is hibás a döntés. Mindegy, ezzel már nem lehet mit csinálni. Inkább róla írok pár sort, mert megérdemli!

Nathan Martz, a pofátlan. Én csak így hívtam, mert szemtelenül pofátlan volt a szó legeslegjobb értelmében. Imádtam mikor eljátszotta egy ütközés után a nagy halált de olyan módon, hogy még Ő sem hitte el szerintem, mégis nem egy vezetőbírót etetett meg vele! :DDD Imádtam, hogy pofátlan volt a jégen, az ellenféllel szemben, mindig minden szituációban. Imádtam ahogy minden mozdulatából ez jött le. Sosem felejtem el, mikor összetűzésbe keveredett egy ütközés után eljátszott halál miatt az ellenféllel és fokozta azzal, hogy a kesztyűjét a jég fölött lóbálta, provokálva ezzel a bunyót és mutatva a bírónak, hogy nem Ő fogja először ledobni. Olyan stílusa volt, amit lehetett nagyon utálni és nagyon szeretni. Azt hiszem kiderült, én az utóbbi csoportba tartozom. A Volán karakteres játékosává vált és ha nem játszott, nekem hiányzott, még akkor is, ha mostanában tényleg nem ment neki annyira. Hiányozni fogsz Nathan!!! Hiányozni fog az a pofátlanság amit csak Te tudtál ilyen természetesen a csapatba csempészni!! A lehető legjobbakat kívánom és remélem még sokat látlak játszani! Nem szeretem és sosem voltam híve külföldi játékosok honosításával erősíteni a válogatottat, de téged szívesen látnálak Piros Fehér Zöldben! Minden jót!

1 komment

Címkék: alba volán nathan martz

A bejegyzés trackback címe:

https://albavolanesen.blog.hu/api/trackback/id/tr502511402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2010.12.28. 13:57:41

Először is! Örülök, hogy megemlítetted, hogy újra írod a blogot. Vissza olvastam egy-két írásunkat, és elérzékenyültem, hiányzik!

Másodszor is! Nathan-ről írt cikkeddel teljesen egyet értek, és én is nagyon sajnálom, hogy elküldték, ill. elment.
Remélem én is tudok majd saját élményekkel hozzá szólni újra :)
puszi
süti beállítások módosítása