HTML

Alba Volán ahogy Én látom!

Ez a blog az Alba Volán jégkorong csapatáról szól úgy, ahogy Mi látjuk. Kielemezzük a meccseket, a szurkolást, a csapattal kapcsolatos híreket és fejleményeket. Mindenről véleményt írunk és nem próbálunk pártatlanok maradni. Szeretettel üdvözlünk mindenkit, aki úgy dönt, olvassa irományainkat. Várjuk a véleményeket és kritikákat bármilyen formában.

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Alba Volán hokirajongó: Igen, el kell ismerni, az utóbbi meccseken, de főleg a tegnapi Ljubljana elleni meccsen - amit élő... (2011.01.03. 21:42) Szar sorozat
  • M.Ádám: Sziasztok! A legelején had szögezzem le hogy senkit és semmit nem minősítek a hozzászólásommal. P... (2011.01.03. 14:23) Szar sorozat
  • benö51: Most érkezett el szerintem a tavalyi szlovén csapatok által képviselt effektus. El kell kezdeni s... (2011.01.03. 07:17) Szar sorozat
  • jutti87: Először is! Örülök, hogy megemlítetted, hogy újra írod a blogot. Vissza olvastam egy-két írásunkat... (2010.12.28. 13:57) Hiányozni fogsz Nathan!
  • Raon: Rex, lassan visszatérhetnél, kezdődik a szezon. :) (2009.08.29. 22:17) Csicsóról nevezik el a Fehérvári Jégcsarnokot
  • Utolsó 20

Alba Volán - Salzburg 4:3

2010.12.04. 14:40 Rex

A legfontosabb, hogy úgy jöttem ki a csarnokból, hogy elégedett voltam. Bár nem az évszázad meccsét láthattuk, de egy sima alapszakasz mérkőzésnek betudható. Helyenként hibákkal ugyan, de összességében jól játszott a Volán. Ami különösképpen tetszett és ezt szeretném mindig látni, hogy nem törtek össze az első bekapott gólnál, de amikor 2:2-re egyenlítettek akkor sem. Ilyen egy profi mentalitás, ezt viszont sokszor hiányolom a csapatból. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a Salzburgnak sokkal több helyzete volt, valamint, hogy többször is a meccsen szinte odaszögeztek a kapunkhoz, főleg az első harmadban. De mit számít ez, hisz zsebben a két pont. Bár úgy gondolom, a győzelemnél többet ért most az, hogy kinek a neve állt az utolsó két gólnál a kijelzőn. Reménykedni tudok csak, hogy ezzel Árpi legyűrte végre azokat a gátakat és kijön a hullámvölgyből, előveszi a régi formáját és termelni kezdi a pontokat. Szívből kívánom neki, hogy így legyen, mert amit tavaly az alapszakasz főleg első felében művelt, az szemet kápráztató volt. Nem is annyira a pontokat hiányolom tőle, hanem tényleg, azokat a gyönyörű egyéni megoldásokat. Ahogy kihasználta testi fölényét, ahogy fedezte a korongot, ütközött, cselezett, a fifikásságát ezek nagyon hiányoznak. Vedd elő ismét ezeket Pire, ott vannak benned, tudom, hisz láttam!

Külön meg szeretném jegyezni, hogy a játékvezetés kimondottan jó volt. Hagyta a keményebb játékot, mégis lehetett érezni, hogy Ő a játékvezető. Ezt szeretem! Talán összesen 1 vagy 2 vitatható döntése volt, de ez teljesen belefér. A vonalbírokkal már nem voltam ennyire elégedett, volt egy két hatalmas hibájuk, de ami különösképp nem tetszett, hogy 2X is úgy tűnt próbálják befolyásolni a vezetőbírót.

A szurkolás jó volt. Egyre inkább tetszik, bár lehet még érezni, hogy új ez a "rendszer" de nem lesz baj. Jobb így mint volt és ez a legfontosabb szerintem. Őszintén szólva, nekem is volt pár meccs idén, mikor fel sem emeltem a hangom, mert szinte meg is feledkeztem a szurkolásról és csak a végén eszméltem fel, hogy baszki, nem is üvöltöttem. De amióta próbálkoznak ezzel az új módszerrel, azóta végigszurkolom a meccseket és élvezem. Úgyhogy csak így tovább!

Ennyit mára, nincs más gondolatom a tegnapi meccsről, a legjobban annak örülök, hogy Árpi lőtt 2 gólt!

 

Szólj hozzá!

Címkék: salzburg alba volán mihály árpád

A bejegyzés trackback címe:

https://albavolanesen.blog.hu/api/trackback/id/tr782492710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása