HTML

Alba Volán ahogy Én látom!

Ez a blog az Alba Volán jégkorong csapatáról szól úgy, ahogy Mi látjuk. Kielemezzük a meccseket, a szurkolást, a csapattal kapcsolatos híreket és fejleményeket. Mindenről véleményt írunk és nem próbálunk pártatlanok maradni. Szeretettel üdvözlünk mindenkit, aki úgy dönt, olvassa irományainkat. Várjuk a véleményeket és kritikákat bármilyen formában.

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Alba Volán hokirajongó: Igen, el kell ismerni, az utóbbi meccseken, de főleg a tegnapi Ljubljana elleni meccsen - amit élő... (2011.01.03. 21:42) Szar sorozat
  • M.Ádám: Sziasztok! A legelején had szögezzem le hogy senkit és semmit nem minősítek a hozzászólásommal. P... (2011.01.03. 14:23) Szar sorozat
  • benö51: Most érkezett el szerintem a tavalyi szlovén csapatok által képviselt effektus. El kell kezdeni s... (2011.01.03. 07:17) Szar sorozat
  • jutti87: Először is! Örülök, hogy megemlítetted, hogy újra írod a blogot. Vissza olvastam egy-két írásunkat... (2010.12.28. 13:57) Hiányozni fogsz Nathan!
  • Raon: Rex, lassan visszatérhetnél, kezdődik a szezon. :) (2009.08.29. 22:17) Csicsóról nevezik el a Fehérvári Jégcsarnokot
  • Utolsó 20

Alba Volán - UTE 5-1

2009.03.13. 22:38 Rex

Aki nem jött ki a meccsre, az most nagyon bánhatja, mert egy igazán pörgős, jó mérkőzést láthattunk. Jobban élveztem mint a legtöbb EBEL meccset. A szokásos rituálék után viszonylag korán elfoglaltam a jól megszokott helyem a magyar zászló alatt (ha nem állhatok ott, vagy odébb tolódok már nem érzem annyira jól magam, az az Én helyem :)) és már teljesen be voltam zsongva, éreztem, hogy jó meccs lesz. Az elején azt mondtam 5góllal nyerünk, nem tévedtem sokat.

Az UTE nagyon felszívta magát, is hatalmas iramba kezdett az elején, mondhatnám, hogy megpróbálta felvenni a Volán tempóját és ez teljes mértékben sikerült is. Bár érződött az első harmadon is, hogy azért Mi irányítunk, de nagyon hajtott az ellenfél, igazi EBEL szintet produkáltak. Le a kalappal előttük. A harmad végére viszont ennek köszönhetően majd kiköpék a tüdejüket, főleg az első soruk, akik rengeteget voltak a jégen. Érezhető volt, hogy ez lesz a vesztük, mert nem fogják végig bírni, míg a Volán ehhez ugye hozzá van szokva, tehét értük nem aggódtam. Bár a játék képe alapján minimum 1-0ra adtam volna az első felvonást magunknak így jobb volt, mert legalább izgalmas lesz a folytatás, gondoltam.

Nem is tévedtem, ugyanis meglepően az UTE lőtte az első golt emberelőnyből. Ez azért nagyon rányomta a bélyegét a játékunkra és jött a szerintem mindenki által jól ismert görcsös akarás. Sorra maradtak ki az előnyök, és elég sok hiba csúszott a játékunkba. Az ellenfél meg kezdett fáradni, úgyhogy kicsit leült a mérkőzés. Azt azért kiemelném, hogy undorítónak tartom amit egyesek csinálnak, hogy amikor nem játszik jól a csapat elkezdik kifütyülni a játékosokat. Ez nem módi. Jó hangosan meg is jegyeztem, hogy meghallják az érintettek, hogy ez egyszerüen UNDORÍTÓ. Ilyenkor még hangosabban kéne szollnia a Hajrá Volánnak. Na de szerncsére a harmad végéhez közeledve Jason révén jött az egyenlítés. Mit ne mondjak, nagyon kellett. Itt már tudtam, hogy az UTEnak befellegzett. Mert amennyire visszaveti a nyomás a játékunkat, annyira tudunk jók lenni felszabadultan, ráadásul az UTE elfáradt.

Ennek megfelelően jött a befejező játékrész. Először Csicsó mattolta a kapust 40másodpercel a bedobás után. Ezt hatalmas mezőnyfölény követte, szinte ki sem engedtük a pakkot a támadóharmadból, de hogy a felezővonalon túlra nem jutott az biztos. Az UTE nagyon a végét rúgta, a Volánnak meg persze ez a tempó nem újdonság úgyhogy következett a parádé. Palkovics gól nem sokkal a harmad fele után. Majd 14másodpercel késöbb a hivatalos lista alapján ismét Palkovics gól (azért mondom ezt, mert szerintem a 2.gólunkat Palkó lőtte és a 3.at is, de a 4.et szerintem Süti). És még mindig nem volt vége, ugyanis Csabi még egyszer eredményes volt, így beállítva az 5-1es végeredményt.

Ilyen egy tökéletes meccs, izgalmas, pörgős, hajtós, ám a végén természetesen hatalmas Volán győzelem. Ennél jobb forgatókönyvet kívánni sem lehet. Na jó talán az Innsbruck elleni 10-1. De hát az máshogy volt gyönyörű. A Volán megérdemelten nyert, végig mezőnyfölényben játszva. Erről tesz tanubizonyságot az 56-16os kapuralövési arány is. Az UTE pedig minden dícséretet megérdemel, mert egészen a mérkőzés feléig keményen tartották a tempót és a vezetést is meg tudták szerezni.

Még egy dolog van amit ki akartam emelni és ez nem más mint a játékvezetés. HIBA NÉLKÜLI volt! Ennél jobb játékvezetést élőben szerintem még nem is láttam. Egy rossz szavunk nem lehet, de szerintem a másik oldalról sem. Nem véletlenűl tartják az ország legjobb vezetőbírójának Gebeit. Hagyta a kemény játékot ahogy azt kell egy bajnoki döntőben, mégis végig éreztette, hogy Ő vezeti a mérkőzést. Amit kellett befújt, amit nem kellett hagyott. Egyszerűen tökéletes volt. Köszönjük szépen, hogy munkájával hozzájárult és tökéletessé tette a döntő sorozat első amúgy is hatalmas mérkőzését. Meggyőződésem, hogy senki más nem tudta volna nála szebben és jobban levezényelni ezt a meccset.

A szurkolásról is a kifütyülést leszámítva csak jókat mondhatok. Szinte végig szóltak a Volán indulók, a dalok ahogy azt kell. Az egész meccsen talán 10perc volt csendesebb. Kimondottan jó volt a hangulat. Ugyanez elmondható a UTE szurkolóiról is, akik szintén kitettek magukért. Tehát igazából szerintem minden tökéletes volt. De illik is, hisz bajnoki döntő. Kíváncsian várom a folytatást.

Hajrá Volán, Hajrá Székesfehérvár!

Szólj hozzá!

Címkék: döntő ute ob1 alba volán

A bejegyzés trackback címe:

https://albavolanesen.blog.hu/api/trackback/id/tr11000955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása