HTML

Alba Volán ahogy Én látom!

Ez a blog az Alba Volán jégkorong csapatáról szól úgy, ahogy Mi látjuk. Kielemezzük a meccseket, a szurkolást, a csapattal kapcsolatos híreket és fejleményeket. Mindenről véleményt írunk és nem próbálunk pártatlanok maradni. Szeretettel üdvözlünk mindenkit, aki úgy dönt, olvassa irományainkat. Várjuk a véleményeket és kritikákat bármilyen formában.

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Alba Volán hokirajongó: Igen, el kell ismerni, az utóbbi meccseken, de főleg a tegnapi Ljubljana elleni meccsen - amit élő... (2011.01.03. 21:42) Szar sorozat
  • M.Ádám: Sziasztok! A legelején had szögezzem le hogy senkit és semmit nem minősítek a hozzászólásommal. P... (2011.01.03. 14:23) Szar sorozat
  • benö51: Most érkezett el szerintem a tavalyi szlovén csapatok által képviselt effektus. El kell kezdeni s... (2011.01.03. 07:17) Szar sorozat
  • jutti87: Először is! Örülök, hogy megemlítetted, hogy újra írod a blogot. Vissza olvastam egy-két írásunkat... (2010.12.28. 13:57) Hiányozni fogsz Nathan!
  • Raon: Rex, lassan visszatérhetnél, kezdődik a szezon. :) (2009.08.29. 22:17) Csicsóról nevezik el a Fehérvári Jégcsarnokot
  • Utolsó 20

A feltámadás...?

2008.12.26. 21:57 Rex

Nem tudom, de remélem. Remélem a Graz elleni mérkőzés volt a mély pont és innentől már kifele vezet az út a gödörből. Egy valamit bánok csak. Hogy nem lehettem ott. Bármit megadtam volna, ha ott lehetek ezen a meccsen. De innentől nem bánkódok. Tudtam, hogy a bizalmam egyszer meghozza gyümölcsét, de őszintén szólva, nem gondoltam volna, hogy most. Ez már csak így szokott lenni, sosem akkor történnek a dolgok, amikor az ember a legjobban számít rá és akarja, nagyon akarja. Ezzel a meccsel úgy voltam, hogy nem láttam sok esélyt a pontszerzésre. Már a hiányzók miatt sem. Ráadásul lemaradtam róla, mert azt hittem 19:15kor kezdődik. 7-re értem haza, Juti szólt, hogy megy a meccs. Gyorsan feljöttem és láttam a 2:2-őt. Ott tudtam, hogy megnyerjük. Tudtam, hogy eljött a mi időnk. Tudtam, hogy ez az a nap amiben annyira bíztam, amit annyira vártam és majd megőrültem, hogy nem lehetek ott. Éreztem, hogy most Innsbruckban az igazi Volán játszik, az a Volán aki sorra nyerte a mérkőzéseket az elején, a MI VOLÁNUNK, mondom még egyszer, figyeljen mindenki: A MI VOLÁNUNK!!!! Ez az az érzés amiről írtam, még innen a gép elől is teljesen átéltem.

Megmondtam, az édes sosem olyan édes a keserű nélkül. Mi most tudjuk értékelni ezt a győzelmet. Tudom, hogy tudjuk, mert láttam, hogy már nem kevesen szervezkednek Grazra vasárnapra. Nem tagadom, Én is. Ott akarok lenni, látni akarom az igazi Volánt és minden bizonnyal ott is leszek, remélem leszünk!! Ennél szebb karácsonyi ajándékot még sosem kaptam, hirtelen volt, váratlanúl jött és ennyire talán gyerekkorom óta nem örültem semminek. Azt hiszem minden szurkolótársam nevében mondhatom, hogy KÖSZÖNJÜK NEKTEK FIÚK ÉS SZÍVBŐL GRATULÁLUNK A SIKERHEZ. Találkozzunk Grazban!

Megcsináltuk, felálltunk, ezek vagyunk MI. Ez az ALBA VOLÁN! Ez Székesfehérvár! Ezek vagyunk MI! Kitartottunk a csapat mellett jóban rosszban. Örülök, hogy részese lehetek ennek. Élvezek minden egyes percet amit a jégpályán tölthetek, amit arra szánok, hogy írjak a blogra, élvezek mindent ami a Volánhoz kapcsolódik. Szeretem a csapatot és szeretem a közönséget, akik tényleg ott voltak, mert a keddi teltház bizonyítja, hogy tényleg ott voltak amikor gáz volt akkor is. Tőlük kérdezem, ugye hogy megérte? Ugye hogy megérte BÍZNI? Találkozzunk Grazban! Köszönöm nektek! HAJRÁ VOLÁN, HAJRÁ SZÉKESFEHÉRVÁR!

3 komment

Címkék: feltámadás innsbruck graz alba volán ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://albavolanesen.blog.hu/api/trackback/id/tr60843103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.26. 22:03:09

Rex! ha mindenképp ott leszel, és én nem tudok menni, akkor vigyétek el a nagy zászlót!!!
max majd 5en húzzátok ki:D
HAJRÁ VOLÁN!! ja és elvihetitek az én kicsimet is :D

Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.26. 22:32:58

OK, köszi Juti, de őszintén szólva, nélküled nem lenne az igazi! Már megszoktam, hogy megsüketülök! :) próbáld elintézni!

M.Lac 2008.12.27. 22:26:04

Én bevállalom a zászló egyik sarkát! :)
süti beállítások módosítása